Sider

mandag 31. desember 2012

GODT NYTT ÅR, BLOGGEN!!

Godt nytt år, alle herlige! I skrivendeøyeblikk, så har jeg ikke dekning, bombe med Netcom! Skal få det ut iløpet av kvelden, men når er jeg ikke sikker på.

Idag har jeg krasjet et familieselskap, var utrolig hyggelig, så det angrer jeg ikke på! Nytt årsaften er allerede her igjen, og det får meg til å tenke på hvor fort tiden hår, og at ingenting blir slik man ser for seg. Atm husker jeg ikke helt hva jeg tenkte om dette året, men en ting er sikkert, slik ble det altså ikke. Jeg er fortsatt glad for at dette året ble, som det ble. Både oppturer og nedturer. Det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere, hu og hei for det! Nå sitter jeg å nyter livet med noe godt i glasset, og i godt selskap. Nå bærer det straks videre til fest, for å feire inn det nye året! Dere får alle ha en fin kveld videre, og vil atter en gang benytte sjansen til å takke alle de vidunderlige menneskene jeg har i mitt liv. Det skal ikke så mye til, for å gjøre en del.





Blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar